EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 26 2012

El professor Oriol Miralbell es doctora amb una tesi sobre xarxes socials i intercanvi de coneixement en l’àmbit turístic

El professor col·laborador de l’EUTDH i docent de l’UOC, Oriol Mirabell Izard va presentar la seva tesi doctoral el passat dijous 22 de novembre de 2012, a la Sala William Mitchell de MediaTIC a Barcelona. La recerca, amb la qual va assolir el títol de Doctor, portava el títol ‘Webs de xarxes socials i intercanvi de coneixement. Anàlisi de l’adopció i l’ús dels membres de les comunitats virtuals professionals del turisme’.

Aquest treball va ser dirigit pels doctors Francesc González i Jaume Guia.

Tota la comunitat de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB volem felicitar al professor Miralbell per aquesta important fita acadèmica i professional aconseguida.

This entry was posted on Dilluns, 26 Novembre, 2012 at 20:17 and is filed under noves tecnologies, Ponències, professionals, professorat, Recerca, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.