EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 22 2012

Alumnes de l’EUTDH – UAB participaran a la competició europea de l’EMCUP 2013

Els propers 9 i 10 de gener, quatre alumnes del Grau de Turisme representaran a l’EUTDH-UAB a l’EMCUP 2013 a Amsterdam (Holanda), a la competició universitària entre escoles de Turisme i Gestió Hotelera de tot Europa.

Els quatre estudiants que hi participaran són la Sílvia Garcia, la Irene Illa, en Gabriel Estirado i en Sergi Vilalta, que estaran acompanyats i tutoritzats pels professors David Rodríguez i Albert Vancells.

Podeu recolzar i seguir l’equip de l’EUTDH a l’EMCUP 2013 a les següents xarxes socials:

This entry was posted on Dijous, 22 Novembre, 2012 at 10:37 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, professorat, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.