EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 21 2012

L’EUTDH implanta el programari ‘Sysme Hotel’ de gestió hotelera a les classes pràctiques

L’EUTDH disposa des del curs 2012-13, fruit d’un acord amb Sysme Software, d’un nou software de gestió hotelera, Sysme Hotel, que ha de servir per a la realització de les classes pràctiques a les aules d’informàtica de tots els alumnes del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera.

Sysme Hotels és un programari que permet la gestió de l’ocupació, les reserves, els clients i la facturació d’empreses d’allotjament com hotels, cases rurals, hostals, càmpings i lloguer d’apartaments, entre d’altres. Les principals funcionalitats d’aquest software fan referència tant a l’operativa de l’hotel, a la gestió d’habitacions i serveis, i a la gestió de tarifes, com a la realització d’informes i l’administració de les empreses d’allotjament.

This entry was posted on Dimecres, 21 Novembre, 2012 at 16:00 and is filed under alumnes, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.