EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 20 2012

Seguim la pista a… Albert Labastida Noguera, Graduat en Direcció Hotelera a l’EUTDH-UAB

Avui seguim la trajectòria professional de l’Albert Labastida Noguera, Graduat en Direcció Hotelera a l’EUTDH-UAB de la promoció del 2000 i originari de Barcelona.

Després de finalitzar els seus estudis a la nostra Escola, l’Albert va treballar un any en el Departament de F&B de l’Hotel Crowne Plaza North de Dallas (Texas). Va tornar a la Ciutat Comtal i va ocupar càrrecs de director de F&B a l’Hotel Avenida Palace, de director executiu d’operacions a l’Hotel Palace Barcelona (Ritz) i, a l’any 2007, es va convertir en director general de l’Hotel Condes de Barcelona.

Des de l’estiu d’aquest 2012 ha engegat, juntament amb el seu soci Xavier Sánchez, un nou projecte emprenedor empresarial d’oci a Castelldefels anomenat ‘TheSandsetProject’, del qual se n’ha fet ressó els mitjans de comunicació, entre ells, La Vanguardia (cliqueu sobre el link) pel nou concepte de lleure que impulsen.

Tal com recorda l’Albert Labastida sobre el seu pas pel nostre Centre “l’EUTDH m’ha donat l’oportunitat de conèixer de primera mà els aspectes de més relleu del sector hoteler”.

This entry was posted on Dimarts, 20 Novembre, 2012 at 21:26 and is filed under ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.