EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 16 2012

Inscripció a les Jornades de Portes Obertes UAB 2013 per a Instituts de Secundària

Durant els dies 5, 6 i 7 de febrer de 2013 es portarà a terme una nova edició de les Jornades de Portes Obertes adreçades a estudiants de Secundària de 1er i 2on de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior per donar a conèixer les característiques de les diverses titulacions que s’imparteixen a les facultats i escoles de la Universitat Autònoma de Barcelona, entre elles, el Grau de Turisme i el Graduat en Direcció Hotelera (futur Grau), a més de conèixer el seu campus.

El termini d’inscripció dels Instituts de Secundària interessats en participar en aquestes jornades finalitza el 14 de desembre de 2012 .

S’ha de realitzar la inscripció omplint aquest formulari.

Les xerrades informatives a l’EUTDH es realitzaran en els següents horaris:

• Grau en Turisme : de 10:00 h. a 11:30 h.

• Graduat en Direcció Hotelera (futur Grau) : de 12:00 h a 13:30 h.

This entry was posted on Divendres, 16 Novembre, 2012 at 18:38 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Orientació Universitària, Ponències, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.