EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 15 2012

Si ets antic alumne/a, apunta’t a l’Associació de Graduats de l’EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB des de fa temps que està treballant en la creació de l’Associació de Graduats de l’EUTDH UAB, per tal d’agrupar a tots els exalumnes titulats de la nostra Escola, i continuar mantenint el contacte un cop ja han iniciat la seva carrera professional fora de la Universitat.

L’Associació els hi facilita tota la informació sobre màsters i postgraus, activitats acadèmiques i cursos d’especialitzacio i d’altres que imparteix el Centre, i els hi ofereix descomptes molt avantatjosos. També poden continuar utilitzant el servei de la Borsa de Treball per a la recerca de feina i així trobar noves oportunitats laborals, a més de poder participar en el Simposi i Workshop annual de l’EUTDH; i molt més. La inscripció a aquesta entitat és gratuïta.

Si vols formar part de l’Associació de Graduats de l’EUTDH UAB, només has d’omplir el següent formulari i facilitar les teves dades:

Per qualsevol dubte, o sol·licitud de més informació, pots contactar amb nosaltres al nostre correu electrònic: as.alumni.eutdh@uab.cat.

This entry was posted on Dijous, 15 Novembre, 2012 at 20:39 and is filed under borsa de treball, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.