EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 14 2012

Nou curs d’especialització de l’EUTDH: ‘Vins, Caves i Còctels per a Festes Nadalenques’

Curs destinat a persones que aquest Nadal volen oferir vins, caves i còctels als seus familiars i convidats per maridar i arrodonir els dies de festa. Es tractarà de conèixer com es fan els vins, els caves i còctels recomanats, segons els menjars típics d’aquestes dates, i es farà una proposta de vins segons els menús de cada participant.

El curs es complementa amb un bloc pràctic, en el qual es presentaran i degustaran diferents productes.

No es necessiten coneixements previs, només ganes de passar-s’ho bé i aprendre.

Sessió 1.

• Processos de vinificació.

• Com es fa un tast.

• Tast de vins blancs, rosats i negres.

Sessió 2.

• Processos d’elaboració dels caves.

• Tast de caves i recomanacions segons menús.

Sessió 3.

• Exposició i classificació de còctels.

• Còctels clàssics.

• Còctels per a festes.

Dies: Del 3 al 5 de Desembre de 2012

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jose Luis García (Professor de Sala de l’EUTDH)

Preu del Curs: 120€ (Comunitat UAB)
150€ (Externs UAB).

Hores de docència: 9

Lloc: Aula de Tast de l’EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

No es reconeixen crèdits de lliure elecció.

Per a més informació sobre el curs i per efectuar la inscripció, visiteu la pàgina web del Curs d’Especialització ‘Vins, caves i còctels per a Festes Nadalenques’ de l’EUTDH.

O bé, poseu-vos en contacte amb Carme Puigpinós (tel: 93 592 97 12; e-mail: carme.puigpinos@uab.cat).

This entry was posted on Dimecres, 14 Novembre, 2012 at 19:16 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

You must be logged in to post a comment.