EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 12 2012

Inauguració del Curs 2012-2013 de l’EUTDH – UAB

El dimecres 28 de novembre de 2012, a les 12:30 h., es celebrarà la Inauguració del Curs 2012-2013 de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. L’acte es durà a terme a l’Hotel-Escola Campus, a Vila Universitària.

El Sr. Román Hereter, periodista i autor especialitzat en turisme i viatges, impartirà la conferència inaugural, titulada “Viatges i turisme en el món que ens ha tocat viure”.

Us hi esperem!!

This entry was posted on Dilluns, 12 Novembre, 2012 at 19:46 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, Mitjans de Comunicació, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.