EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 30 2012

Seguim la pista a… Alejandro Ruiz Roig, Graduat en Direcció Hotelera per l’EUTDH – UAB

Avui, seguim les passes professionals de l’Alejandro Ruiz Roig, exalumne de l’EUTDH-UAB, de Barcelona i Graduat en Direcció Hotelera a l’any 1998.

L’Alejandro va començar la seva carrera treballant com a responsable de pressupostos i controller del Tapas Bar Paradís a la Ciutat Comtal, durant quatre anys. Posteriorment, va estar quatre anys més treballant a la cadena hotelera AC Hotels, a Barcelona, Lleida i Madrid, desenvolupant el càrrec d’adjunt a la Direcció i també de Director. A continuació, va tornar a Barcelona per exercir de Director d’Habitat, Sport i Gallery Hotels, un any a cada lloc. Des de fa quatre anys, que treballa de nou per la cadena AC Hotels on és Director d’operacions dels hotels que té l’empresa a Catalunya.

L’Alejandro recordant el seu període universitari a l’EUTDH-UAB i contemplant-t’ho des de la distància amb seva dilatada experiència en el sector hoteler destaca que “L’Escola et proporciona la capacitat d’esforç, d’organització i de superació diària per poder arribar als objectius establerts”.

This entry was posted on Dimarts, 30 Octubre, 2012 at 20:52 and is filed under borsa de treball, empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.