EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 26 2012

Berta Company, Graduada en Direcció Hotelera a l’EUTDH, en el programa ‘Cuines’

Berta Company, cuinera del Restaurant “L’Obac d’Artur Martínez” de l’Hotel La Mola de Terrassa i Graduada en Direcció Hotelera per l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona va participar en la gravació d’un dels programes de gastronomia de ‘Cuines’, espai televisiu de sobretaula de TV3, que es va emetre ahir, 25 d’octubre de 2012.

La Berta va preparar un plat tradicional de la resposteria italiana però realitzant algunes variacions, convertint-la en una recepta més moderna. Concretament, va elaborar una deliciosa “Panna cotta d’espècies amb orellanes i crumble” que podeu veure en el següent video:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2AEMPnho5pk[/youtube]

Si voleu tenir més informació sobre aquesta la recepta i la seva preparació, visiteu el blog del ‘Club Cuines’, el web oficial del programa (cliqueu sobre l’enllaç).

This entry was posted on Divendres, 26 Octubre, 2012 at 17:23 and is filed under ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Mitjans de Comunicació, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.