EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 24 2012

Reunions informatives sobre les pràctiques optatives internacionals per alumnes de l’EUTDH

La Coordinació de Pràctiques i de la Borsa de Treball de l’EUTDH celebrarà diverses reunions informatives sobre les pràctiques optatives internacionals d’aquest curs 2012-2013. Els alumnes interessats heu d’assistir a una de les sessions que es realitzaran en els següents dies:

• Dijous 25, dilluns 29 i dimarts 30 d’octubre de 2012. Totes les xerrades es celebraran a les 15 hores (tindran una durada d’uns 45 minuts aproximadament.). Es portaran a terme a l’aula 1.5.

Per resoldre qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb la Sònia Gil-Gibernau, la nova Coordinadora de Pràctiques i de la Borsa de Treball de l’EUTDH, al telèfon 93 592 97 26 o a l’e-mail: sonia.gilgibernau@uab.cat; o passeu pel despatx 2.14 en horari de tutories.

This entry was posted on Dimecres, 24 Octubre, 2012 at 18:44 and is filed under alumnes, Convenis, empreses, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, Màsters i Postgraus, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.