EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 15 2012

Seguim la pista a…Gemma Ravasi, exalumna de l’EUTDH

En aquest nou curs acadèmic 2012-2013, seguim repassant la trajectòria professional de diversos exalumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, que actualment exerceixen diferents càrrecs en el sector turístic i hoteler. En aquesta ocasió, ens endinsem a conèixer el currículum professional de Gemma Ravasi, Diplomada en Turisme i Graduada en Direcció Hotelera al 1998, i originària de Barcelona.

La Gemma, al finalitzar els estudis a la Universitat Autònoma de Barcelona, va passar un any treballant a l’Hotel Concorde Lutetia de París, com a encarregada de relacions amb els VIPS i hostes. Al tornar a la Ciutat Comtal, va treballar durant un any a l’Hotel Majestic, portant a terme funcions comercials com a responsable de vendes.

A continuació, va assumir el càrrec de directora general dels hotels Inglaterra i Denit durant vuit anys, abans de tornar al Majestic Hotel Group, on va ser la directora operativa i d’explotació durant dos anys. Des del 2008, porta la direcció de l’Hotel Majestic & Spa G.L.

Quan la Gemma Ravasi recorda els seus anys d’estudis a l’EUTDH comenta que “l’Escola és una bona i sòlida carta de presentació per buscar una primera feina”.

This entry was posted on Dilluns, 15 Octubre, 2012 at 19:52 and is filed under borsa de treball, empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, ofertes laborals, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.