EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 11 2012

Presentació del programa de pràctiques de l’EUTDH i de pràctiques internacionals per alumnes de 2on de Turisme

Els alumnes que durant aquest any acadèmic 2012-2013 estan realitzant el 2on Curs del Grau en Turisme a l’EUTDH estan convocats a assistir a la presentació del Programa de Pràctiques (Pràcticum I i Pràcticum II) i de Pràctiques Internacionals el proper dijous 18 d’octubre de 2012, a la sessió informativa que es portarà a terme des de les 13 hores a les 13:45 h, a l’aula 1.5.

En aquesta trobada hi participaran els professors: Maria José Aguar, cap del Programa Professional de l’EUTDH; Rossano Eusebio, tutor professional; Beatriz Santolalla, Coordinadora de Titulació dels estudis en Direcció Hotera i dels Stages de l’Escola; i la nova Coordinadora de Pràctiques i de la Borsa de Treball del Centre, Sònia Gil-Gimbernau.

Us recordem que és obligatori que tots els estudiants matriculats a l’assignatura ‘Pràcticum I’ assisteixin a la xerrada.

This entry was posted on Dijous, 11 Octubre, 2012 at 16:55 and is filed under alumnes, borsa de treball, Esdeveniments, Grau de Turisme, ofertes laborals, Orientació Universitària, practiques, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.