EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 10 2012

Adjudicades les beques de suport per col·laborar en la gestió de la biblioteca de l’EUTDH

La Direcció de l’EUTDH es va reunir fa uns dies per seleccionar les dues persones encarregades d’ajudar a les tasques de gestió i funcionament del Centre de Recursos (biblioteca) de la nostra Escola durant aquest curs acadèmic 2012-2013. L’elecció de les becàries s’ha realitzat en funció del seu expedient acadèmic, renta familiar i disponibilitat horària per desenvolupar la seva col·laboració.

Finalment, les alumnes escollides han estat Milena Álvarez i Jazmín Hidalgo, estudiants de quart curs del Grau en Turisme de l’EUTDH – UAB.

Aprofitem l’ocasió, per informar-vos de l’horari d’atenció i obertura de la petita biblioteca especialitzada en matèria turística, hoteleria i restauració del nostre Centre, durant aquest primer semestre és:

• Dilluns: De 10 a 15 hores i de 16 a 19 hores.

• Dimarts: De 9 a 15 hores i de 16 a 19 hores.

• Dimecres: D’11 a 19 hores.

• Dijous: D’11 a 14 hores i de 16 a 19 hores.

• Divendres: De 9 a 15 hores i de 16 a 19 hores.

Esteu convidats i convidades a venir a consultar les obres que necessiteu i fer prèstecs. El personal del Centre de Recursos us assessorarà i ajudarà en les vostres cerques bibliogràfiques per trobar la informació que us faci falta.

This entry was posted on Dimecres, 10 Octubre, 2012 at 19:45 and is filed under alumnes, beques, biblioteca, General, Grau de Turisme, Obres, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.