EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 05 2012

Una nova alumna de Filologia Anglesa farà les seves pràctiques a l’EUTDH

Un curs acadèmic més, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera rebrà la col·laboració d’una alumna del darrer any del Grau en Filologia Anglesa de la UAB per realitzar diverses tasques de traducció de materials informatius i de promoció dels nostres estudis, i també per ajudar en la redacció dels textos en anglès del web de l’EUTDH.

En aquest primer semestre del curs 2012-2013, és l’estudiant Maria Fuentes qui desenvoluparà aquestes tasques sota la supervisió del professor d’anglès del nostre Centre, Roger Nicholson.

This entry was posted on Divendres, 5 Octubre, 2012 at 18:11 and is filed under alumnes, Convenis, estudis, General, idiomes, practiques, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.