EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 04 2012

Convocatòria especial del Programa d’intercanvis d’estudis ‘Propi’ per a la Univesitat de Califòrnia

Des del proper dia 15 d’octubre de 2012 fins el dia 26 del mateix mes, es realitzarà una convocatòria especial del Programa Propi de la UAB per sol·licitar un intercanvi d’estudis amb la Universitat de Califòrnia. Els alumnes de les escoles adscrites a la UAB disposen d’una plaça per aquesta Universitat. Tots aquells estudiants de l’EUTDH que hi estiguin interessats haurien de visitar el següent enllaç:

Podeu consultar les condicions sobre aquests intercanvis amb el Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells (albert.vancells@uab.cat), Despatx 1.5.

This entry was posted on Dijous, 4 Octubre, 2012 at 18:23 and is filed under alumnes, beques, estudis, idiomes, intercanvis, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.