EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 02 2012

L’EUTDH UAB, centre de formació homologat oficialment per Amadeus

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB és un dels tres centres universitaris de Catalunya reconeguts i homologats oficialment per Amadeus España, com a organitzador de cursos de formació sobre el sistema Amadeus. Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatges i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d’aquestes empreses.

L’objectiu dels cursos que anualment imparteix la nostra Escola és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxes de lloguer a través del sistema Amadeus.

Els professors de l’EUTDH, docents d’aquesta matèria, Justí Hidalgo i Sònia Garcia, són formadors certificats per aquesta institució, que han rebut docència especialitzada sobre aquest sistema de reserves, i que van participant periòdicament en els cursos de reciclatge sobre les noves actualitzacions i aplicacions que van sorgint, a mesura que Amadeus va incorporant noves funcionalitats i solucions per ajustar-se a les necessitats del sector turístic i hoteler.

D’aquesta forma, la docència sobre Amadeus al nostre Centre sempre està seguint l’actualitat de les innovacions i novetats d’aquest sistema de reserves. Properament us oferirem la nova programació de cursos d’Amadeus de l’EUTDH per a l’any 2013.

Monitors assistint a la formació homologada d’Amadeus, entre ells, Justi Hidalgo i Sònia Garcia de l’EUTDH – UAB.

This entry was posted on Dimarts, 2 Octubre, 2012 at 17:59 and is filed under alumnes, cursos, estudis, Futurs alumnes, professionals, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.