EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 26 2012

Reportatge sobre el curs d’especialització ‘Cuina per Celíacs’ de l’EUTDH a la Xarxa de TV Locals de Catalunya

El passat maig de 2012, es va celebrar la primera edició del curs d’especialització de ‘Cuina per Celíacs o persones intolerants al gluten’, organitzat per l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, amb la col·laboració de l’Associació de Celíacs de Catalunya i Celipan Gourmet, amb un bon èxit de participació i assistència.

La bona acollida d’aquesta formació, i l’interés creixent per conèixer receptes per a persones que pateixen la celiaquia o com s’han de manipular els aliments per evitar possibles perjudicis per aquests comensals, entre altres qüestions, es van tractar durant les sessions del curs, que van ser enregistrades per les càmeres del programa ‘Univers’, que s’emet actualment a la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya.

Concretament, el reportatge es va emetre el passat 13 de setembre, en el capítol 43 de l’espai televisiu, i on es van entrevistar participants del curs, a més del professor de cuina de l’EUTDH, Jean Claude Arànega, que va explicar quines elaboracions s’havien realitzat durant la formació.

Podeu veure el video d’aquest reportatge, al nostre canal de youtube, o tot seguit:

[youtube width=”400″ height=”225″]http://www.youtube.com/watch?v=ibToKE8evis&list=UUGyNhFgOjlE2wFY5XaRDFzg&index=1&feature=plcp[/youtube]

This entry was posted on Dimecres, 26 Setembre, 2012 at 18:37 and is filed under cursos, General, Mitjans de Comunicació. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.