EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 21 2012

Dilluns 24 de setembre, dia no lectiu. / Lunes 24 de septiembre, día no lectivo.

Posted in alumnes, General, professorat |

Us recordem que el proper dilluns 24 de setembre de 2012, festivitat de La Mercè (a Barcelona), és dia no lectiu a la Universitat Autònoma de Barcelona, i per tant, l’EUTDH romandrà tancada a tots els efectes.

Que passeu un bon pont!!!

*****************************

Os recordamos que el próximo lunes 24 de septiembre de 2012, festividad de La Mercè (en Barcelona), es día no lectivo en la Universidad Autònoma de Barcelona, y por tanto, la EUTDH estará cerrada en todos sus efectos.

¡¡¡Qué paséis un buen puente!!!

This entry was posted on Divendres, 21 Setembre, 2012 at 18:09 and is filed under alumnes, General, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.