EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 13 2012

Serveis temporals extres en el Departament de Sala per alumnes de l’EUTDH

L’EUTDH ofereix la possibilitat que els estudiants que ho desitgin puguin prestar serveis de caràcter temporal amb les empreses que tenen acords establerts amb aquesta finalitat amb el Centre.

Cal acreditar experiència prèvia al departament de sala pels següents casos:

• Hotel Campus / Casa de Convalescència i Plaça Cívica.

Els estudiants de Turisme podran adquirir aquests coneixements amb el curs de 2 dies programat per l’EUTDH els dies 8 i 9 octubre o 5 i 6 de novembre de 2012. Els estudiants de Direcció Hotelera ho faran mitjançant les Pràctiques Residents.

Inscripció: Recollir i lliurar document a la Secretaria del Centre segons terminis establerts.

Per a mes informació, contacteu amb la Coordinadora de Titulació de Direcció Hotelera, Sra. Beatriz Santolalla en horari de tutories: dilluns i dimecres: 9.30-11.30h/ dimecres. a les 15.00h. (e-mail: beatriz.santolalla@uab.cat)

Places limitades.

Les assignacions es faran per rigorós ordre d’inscripció.

This entry was posted on Dijous, 13 Setembre, 2012 at 10:37 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, ofertes laborals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.