EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 25 2012

Èxit de participació en la 1ª edició del curs d’especialització ‘Cuina per Celíacs’

Posted in alumnes, cursos, General |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB en la programació de cursos d’especialització d’aquest any va posar en funcionament la primera edició de la ‘Cuina per Celíacs o persones intolerants al gluten’ amb gran èxit de participació i inscripcions.

Les classes es van portar a terme a l’aula de demostració de l’EUTDH durant la setmana del 16 al 23 de juliol, i van rebre la col·laboració de diverses entitats vinculades amb les persones que pateixen aquesta malaltia i amb la seva alimentació. Concretament, Begoña Miñarro de Celipan Gourmet va impartir una sessió dedicada al coneixement d’aquesta enfermetat i quina era la dieta que havien de seguir les persones afectades. Per altra part, Rosalina Esteban de l’Associació de Celíacs de Catalunya va participar en la jornada dedicada als protocols d’actuació a la llar i a l’àmbit de la restauració a l’hora de manipular i preparar aliments i receptes per persones amb celiaquia.

La resta de sessions van tenir la docència pràctica del professor de cuina de l’EUTDH, Jean Claude Arànega, que entre altres plats, va elaborar pizzes, magdalenes i altres dolços tots sense gluten. Després, els assistents van poder-los degustar, tal com veiem a la imatge (fotografia gràcies a Carmen Martínez).

This entry was posted on Dimecres, 25 Juliol, 2012 at 14:36 and is filed under alumnes, cursos, General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.