EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 16 2012

Vols representar l’EUTDH en una competició internacional d’Escoles de Turisme i Hoteleria?

Vols anar a Amsterdam i participar en una competició entre Escoles de Turisme i Hoteleria de tot Europa per representar l’EUTDH UAB, amb l’estada i el viatge pagat? S’ofereixen 4 places per alumnes del nostre Centre!!!

La competició es celebrarà al 9 i 10 de gener de 2013.

Requisits dels candidats/des:

• Bon nivell d’anglès.

• Bon expedient acadèmic.

• Estar matriculat a 3er o 4art del Grau en Turisme o a 3er del Graduat en Direcció Hotelera durant el curs 2012-2013.

• Matricular-se a una determinada assignatura segons indicacions del professor Albert Vancells.

Els estudiants interessats en participar, heu d’enviar un correu al Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells (albert.vancells@uab.cat) abans del 27 de juliol, indicant a l’assumpte del missatge “EMCUP” i indicar el vostre nom i cognoms i el curs que realitzareu el proper any acadèmic.

Per a més informació, llegiu-vos el següent document adjunt i també:

Animeu-vos!!! Gaudireu d’una gran experiència junt a altres alumnes d’un munt de països europeus!!!

This entry was posted on Dilluns, 16 Juliol, 2012 at 14:25 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.