EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 12 2012

Últimes places disponibles per al curs d’especialtizació ‘Cuina per Celíacs o persones intolerants al gluten’ de l’EUTDH

Curs destinat a persones que tenen intolerància al gluten, i a professionals del sector de l’Hostaleria i Restauració que vulguin donar solució a possibles clients. El curs tracta de donar informació sobre la celiaquia, resoldre dubtes i establir un protocol d’actuació tant a la llar com en el sector de la restauració.

El curs es complementa amb un bloc pràctic, on es presentaran i degustaran diferents elaboracions a partir de productes i receptes sense gluten.

Representants de l’Associació de Celíacs de Catalunya i Celipan Gourmet participaran també en la docència de les sessions d’aquesta formació.

Dies: Del 16 al 20 de Juliol de 2012.

Horari: De 17:00 a 20:00 h.

Preu del Curs: 120€ (Comunitat UAB)
155€ (Externs UAB).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l’EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Nº de Places: 20

Es reconeixen 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació sobre el temari específic del curs, professorat, etc., i per poder realitzar la la inscripció, visiteu la pàgina web de ‘Cuina per Celíacs o persones intolerants al gluten’ de l’EUTDH, tot clicant sobre el link.

Es reconeixen 1.5 crèdits de lliure elecció!!!

Afanya’t!!! Queden poques places!!!

This entry was posted on Dijous, 12 Juliol, 2012 at 14:45 and is filed under alumnes, cursos, Futurs alumnes, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.