EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 05 2012

Seguim la pista a…Rosa Macià Abelló, Graduada en Direcció Hotelera per l’EUTDH

Tornem a seguir la trajectòria professional d’exalumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Avui és el torn de Rosa Macià Abelló, originària d’Artesa de Segre (Lleida) i Graduada en Direcció Hotelera a l’any 1999.

La Rosa ha treballat a Andorra des de què va acabar la carrera, primer en qualitat de Directora del Departament de Recepció a l’Hotel Pyrénées, des de 1999 fins al 2002; i posteriorment, des d’aquell any fins a l’actualitat, com a directora de Comunicació i Màrqueting a l’Hotel Plaza Andorra.

Quan recorda la seva experiència a la Universitat, vista amb la distància del temps i respecte a la realitat del Sector que s’ha anat trobant en aquests anys de professió, comenta covençuda que “els estudis et permeten conèixer els aspectes del món hoteler i la rutina diària de tots els departaments”.

Aquesta entrada es va publicar el dijous, 5 juliol, 2012 a les 20:05 i s'ha arxivat a alumnes, borsa de treball, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, professionals. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Actualment s'han tancat les respostes, però pots posar un retroenllaç des del teu web.

Els comentaris estan tancats.