EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 05 2012

Seguim la pista a…Rosa Macià Abelló, Graduada en Direcció Hotelera per l’EUTDH

Tornem a seguir la trajectòria professional d’exalumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Avui és el torn de Rosa Macià Abelló, originària d’Artesa de Segre (Lleida) i Graduada en Direcció Hotelera a l’any 1999.

La Rosa ha treballat a Andorra des de què va acabar la carrera, primer en qualitat de Directora del Departament de Recepció a l’Hotel Pyrénées, des de 1999 fins al 2002; i posteriorment, des d’aquell any fins a l’actualitat, com a directora de Comunicació i Màrqueting a l’Hotel Plaza Andorra.

Quan recorda la seva experiència a la Universitat, vista amb la distància del temps i respecte a la realitat del Sector que s’ha anat trobant en aquests anys de professió, comenta covençuda que “els estudis et permeten conèixer els aspectes del món hoteler i la rutina diària de tots els departaments”.

This entry was posted on dijous, 5 juliol, 2012 at 20:05 and is filed under alumnes, borsa de treball, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.