EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 21 2012

Nou reportatge sobre el curs d’especialització de ‘Cuina Afrodísiaca’ a la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya

Durant el passat mes de maig, un equip de reporters del programa ‘Univers’ que s’emet a la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya van tornar a venir a les instal·lacions de l’EUTDH a gravar algunes imatges de com es desenvolupava el curs d’especialització de ‘Cuina Afrodisíaca’, impartit pel professor Jean Claude Arànega.

El reportatge es va emetre en el capítol 38 d’aquest espai televisiu, difós el passat 7 de juny de 2012, i on els telespectadors van poder veure l’elaboració d’alguns plats originals i innovadors per sorprendre a la parella, i també una breu entrevista al professor Arànega.

Si us ho vau perdre, teniu l’oportunitat de veure aquest video en el canal de l’EUTDH al Youtube, o tot seguit aquí:

This entry was posted on Dijous, 21 Juny, 2012 at 17:10 and is filed under alumnes, cursos, Mitjans de Comunicació. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.