EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 20 2012

Seguim la pista a…Isaac Miralles Roger, Graduat en Direcció Hotelera de l’EUTDH

Com fem habitualment, seguim la pista a exalumnes de la nostra Escola que actualment treballen en el sector turístic i hoteler. En aquesta ocasió, hem seguit les passes professionals d’Isaac Miralles Roger, Graduat en Direcció Hotelera per l’EUTDH al 2009, i originari de Vinarós (Castelló).

L’Isaac va iniciar la seva trajectòria en el món de la restauració. Després d’haver treballat com a segon maitre de l’Hotel AC Santo Mauro de Madrid, va incorporar-se fa un parell d’anys a l’Hotel AC Palacio Retiro, també de la capital.

L’Isaac es mostra molt satisfet per la seva ràpida inserció en el món del treball i reconeix que “l’EUTDH t’imparteix uns coneixements que et faciliten la incorporació al mercat laboral”.

This entry was posted on Dimecres, 20 Juny, 2012 at 18:42 and is filed under borsa de treball, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, ofertes laborals, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.