EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 19 2012

Presentació de l’Índex UAB d’Activitat Turística 2012

El proper dimarts 26 de juny, a les 12 hores, tindrà lloc la roda de premsa de presentació de l’Índex UAB d’Activitat Turística 2012 a la UAB Casa de Convalescència a Barcelona (al carrer Sant Antoni Maria Claret 177, cantonada amb el carrer Sant Quintí). Aquest estudi és realitzat per l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH UAB) i fa una projecció sobre els resultats del sector turístic a Catalunya i a Espanya al llarg de tot l’any.

L’Índex arriba a la seva onzena edició i és un dels estudis de referència per al sector turístic. Enguany inclou un capítol específic sobre el turisme de golf.

Juan Antonio Duro, director tècnic de l’equip de recerca de l’Índex UAB, i Francesc Uroz, director de l’EUTDH UAB, exposaran les principals prediccions que es desprenen de l’estudi que dirigeixen.

This entry was posted on Dimarts, 19 Juny, 2012 at 13:05 and is filed under Esdeveniments, estudis, Mitjans de Comunicació, Ponències, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.