EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 12 2012

Últimes reunions realitzades per la Direcció de l’EUTDH amb representants de diverses institucions

En els darrers mesos la direcció de l’EUTDH s’ha reunit per tractar diversos temes acadèmics (de docència i recerca), i d’altres de tipus institucional, de transferència de coneixements, de projecció i consultoria amb diverses persones i entitats de rellevància en els seus respectius àmbits d’actuació i professionals. A continuació, us mostrem una relació d’aquestes trobades de col·laboració:

• Sra. Maria Rosa Barcia, Senior Consultant de Horwath HTL.

• Sr. Víctor Martí, CEO de Horwath HTL.

• Sra. Ingeborg Porcar, Coordinadora General de la Unitat de Trauma, Crisi i Conflictes de Barcelona.

• Sra. Carme Rubió, Subdirectora General de Programació Turística de la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

• Sr. Joan Cruz, President d’Executive Search International.

• Sra. Meritxell Pérez, Directora General d’ Hotels Dot.

• Sr. Lluis Codinas, Cap de Recursos Humans de la Fundació TecnoCampus Mataró Maresme.

• Sra. Isabel Maria Ruz, Directora Gerent de Foment de Terrassa SA.

• Sra. Àngels Masó, Directora de Projectes de BeWave.

• Sra. Alexandra Bolaño, Directora de Formació Contínua de la Universidad del Norte.

Com sempre, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB treballa i coopera amb les principals institucions del sector turístic i hoteler i del món de l’ensenyament per crear sinèrgies per afavorir la realització de projectes comuns que beneficïin les entitats que hi participen, i que siguin innovadors i punters.

This entry was posted on Dimarts, 12 Juny, 2012 at 10:12 and is filed under empreses, Esdeveniments, General, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.