EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 31 2012

El professorat de l’EUTDH participa en el VII Taller d’Emprenedoria i Innovació

Com sol ser habitual en cada curs acadèmic, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera juntament amb la Unitat d’Innovació Docent en Educació Superior (IDES) de la Universitat Autònoma de Barcelona organitzen un taller d’emprenedoria i innovació adreçat al professorat de l’EUTDH per tal de millorar amb noves tècniques d’ensenyament la docència que s’ofereix als estudiants. Enguany es va celebrar la seva setena edició, coordinada per David Urbano, director del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’ EUTDH.

El taller que es va portar a terme ahir, 30 de maig de 2012, titulat ‘Tècniques creatives: una aplicació pràctica a la docència’, va ser impartit per David Roca, professor de Creativitat Publicitària de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, i en el qual es va actualitzar el concepte de ‘creativitat’, es va donar a conèixer els principals bloquejos creatius, i algunes tècniques creatives per al desenvolupament docent a l’aula.

Prèviament a la celebració del taller, es va comptar amb la presència de Dolors Màrquez (directora de l’IDES), i Maria Noguera (directora d’estudis de l’EUTDH) que van donar la benvinguda a tots els assistents.

This entry was posted on Dijous, 31 Maig, 2012 at 15:12 and is filed under cursos, Esdeveniments, General, professorat, qualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.