EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 23 2012

Visites efectuades i rebudes a l’EUTDH

La direcció de l’EUTDH, com sol realitzar habitualment, enforteix les seves relacions institucions i entitats del sector turístic i hoteler, i del món de l’ensenyament, per mantenir el contacte i establir possibles projectes de col·laboració comuns.

En aquest sentit, el passat 20 d’abril de 2012, Francesc J. Uroz, Director de l’EUTDH, i Ramon Orobitg, Coordinador de la Borsa de Treball i de les Pràctiques Residents de l’Escola van efectuar una visita al Saló Internacional del Turisme de Catalunya 2012, celebrat al recinte firal de Montjuïc de Barcelona, per reunir-se amb diversos representants d’institucions i empreses turístiques i hoteleres.

Per altra part, també diverses personalitats han visitat el nostre Centre en les últimes setmanes. En concret, Juan José Cestero, Director de Recursos Humans de Confort Hoteles; i Josep Maria Tatjer, Director de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB i de la Universitat d’Estiu van entrevistar-se amb la direcció de l’EUTDH.

This entry was posted on Dimecres, 23 Maig, 2012 at 10:16 and is filed under borsa de treball, empreses, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.