EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 22 2012

Els alumnes Xavier Castells i Anna Martínez, guardonats amb el ‘I Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora’

El passat dia 8 de maig va tenir lloc l’acte de lliurament del “I Premi CIEU-EUTDH 2012 a la persona més emprenedora”. El premi va oferir un reconeixement als/les estudiants més emprenedors/es de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (un premi pel Grau en Turisme i un altre premi pel Graduat en Direcció Hotelera). Tots els estudiants de l’Escola optaven al premi a la persona més emprenedora, independentment del curs o titulació en el que estiguessin matriculats. Els guanyadors van ser en Xavier Castells (Turisme) per haver creat l’empresa de venta de vehicles elèctrics, E-mobilitat i l’Anna Martínez (Direcció Hotelera), fundadora del restaurant Taninos.

Els premis van ser lliurats per dos emprenedors d’èxit sorgits de l’àmbit universitari (UAB), Xavier Fermoso i Carlos Felipe, fundadors de l’empresa Dinamiks, Educació, Lleure i Esport (dinamiks.cat). A més, ambdós emprenedors van dur a terme una conferència sobre emprenedoria. D’altra banda, Francesc Uroz (director de l’EUTDH) i David Urbano (director del CIEU) també van participar en la ponència del premi.

L’objectiu fonamental d’aquest esdeveniment era el de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat de l’EUTDH. D’aquesta manera, el jurat, format per reconeguts acadèmics en l’àmbit de l’empresa i l’emprenedoria, va tenir en compte els següents factors: l’esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es va considerar la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes (per més informació, veure http://cieu.eutdh.cat.

This entry was posted on Dimarts, 22 Maig, 2012 at 10:12 and is filed under alumnes, cieu, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Ponències, premis, professionals, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.