EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 15 2012

Actualització de la Borsa de Treball de l’EUTDH

Us facilitem, a continuació, les informacions més recents del servei de la Borsa de Treball de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB d’aquestes últimes setmanes:

S’han rebut 7 noves ofertes de treball, de les quals 5 eren places per treballar a l’àrea d’allotjament, 1 en restauració; i una vacant de comercial.

Per altre cantó:

• 32 alumnes i 4 empreses s’han donat d’alta a la Borsa de Treball.
  • 51 alumnes han optat a aquests ofertes laborals.

Properament, en el següent número del butlletí, us donarem més dades actualitzades de la Borsa de Treball de l’EUTDH .

This entry was posted on Dimarts, 15 Maig, 2012 at 13:24 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, ex-alumnes, ofertes laborals, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.