EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 14 2012

Publicacions a la venda del professor i gastrònom Jaume Fàbrega al web de l’EUTDH

Ara a través de la pàgina web de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB podeu adquirir algunes de les obres del reconegut gastrònom i professor de l’EUTDH, Jaume Fàbrega. Concretament, podeu adquirir les següents:

• ‘Dalícies. A taula amb Salvador Dalí’. Amb aquesta obra, l’autor investiga en les arrels de la cuina surrealista, però d’una forma assequible, partint de la cuina popular.

• ‘La cuina del país dels càtars’. Fàbrega no només parla sobre la cuina en aquesta obra, sinó també sobre el catarisme, el país —Occitània—, la seva història i la seva cultura.

• ‘Postres i pastissos de l’àvia’. S’aplega, al llarg de més de tres-centes receptes, tota la saviesa de les nostres mares i àvies, els secrets dels pastissers i allò que ens poden oferir de millor les postres casolanes, tant de Catalunya com d’altres països.

• ‘La cuina de l’Empordà i la Costa Brava’. L’autor s’endinsa en la cuina de l’àrea de l’Empordà i la Costa Brava que combina els productes de mar i muntanya amb imaginació i sorprenent als comensals, a més de donar-nos a conèixer quins són els productes emblemàtics d’aquesta terra.

Els exemplars d’aquests obres tenen un preu de 22€ (IVA i despeses d’enviament postal inclosos). Per adquirir-les, visiteu el catàleg de Publicacions de l’EUTDH, clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dilluns, 14 Maig, 2012 at 14:57 and is filed under biblioteca, General, Obres, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.