EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 11 2012

Simulació hotelera en l’11a edició del MBA en Gestió Hotelera de l’EUTDH

El MBA en Gestió Hotelera de l’EUTDH es confirma com el programa amb més edicions de l’oferta formativa d’alt nivell al país, assolint enguany la seva 11a edició. La tendència dels darrers anys és a l’alça, destacant que aquesta edició ha estat la més exitosa amb 26 alumnes matriculats procedents d’arreu del món.

La clau de l’èxit ha estat en bona mesura treballar per oferir, any rere any, l’avantguarda acadèmica tractant, de portar sempre els directius del Sector i les eines formatives més punteres en l’àmbit hoteler.

En aquesta línia, els alumnes de la 11a edició del MBA en Gestió Hotelera han estat pioners en la utilització de la nova versió de l’esperat simulador hoteler “Cesim Hospitality”. Aquesta jove multinacional finlandesa, amb seu a Helsinky, ha aconseguit convertir-se en poc temps en una de les més reconegudes desenvolupadores de simuladors de gestió, amb usuaris de les prestigioses universitats i cadenes hoteleres mundials.

L’ús de simuladors és la millor manera d’interioritzar aprenentatges, de transformar els coneixements teòrics en competències, mentre els utilitzem en un entorn quasi real. Les eines de simulació formatives fomenten també la necessitat d’elaborar estratègies per guanyar quotes de mercat als competidors, tot segmentant, comercialitzant i posicionant el nostre hotel en aquests segments objectius.

El “Cesim Hospitality” permet als alumnes gestionar tots els departaments operatius d’un hotel d’alta categoria (recepció, restaurant, manteniment, pisos), així com els departaments de gestió (recursos humans, finances i qualitat), competint entre ells en diferents rondes per tal d’assolir els millors ratis de gestió.

This entry was posted on Divendres, 11 Maig, 2012 at 10:19 and is filed under alumnes, estudis, Màsters i Postgraus, noves tecnologies, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.