EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 08 2012

BeWave imparteix un seminari sobre xarxes socials i empreses turístiques a l’EUTDH-UAB

L’empresa consultora sobre noves tecnologies de la informació BeWave va impartir un seminari sobre les ‘Xarxes socials i empreses turístiques’ als alumnes de quart curs del Grau en Turisme de l’EUTDH, el passat 25 d’abril de 2012. La conferenciant va ser Àngels Masó, diplomada en Turisme per la nostra Escola i llicenciada en periodisme per la Universitat Pompeu Fabra, periodista en diversos mitjans de comunicació, assessora en ONGs; i actualment, Directora de Projectes de BeWave.

Masó va exposar sobre els motius i recomanacions per les quals les empreses turístiques havien de aparèixer a les xarxes socials, i aprofitar aquestes eines en la seva estratègia de màrqueting digital.

Durant la xerrada es va donar a conèixer quins eren els hotels i agències de viatges amb més presència al facebook, twitter, etc..a més de mostrar alguns casos d’èxit en el Social Media Turístic.

També la ponent va parlar sobre l’ús que se’n va fer de les xarxes socials per Aena i Ibèria durant la vaga de controladors del passat desembre de 2010, esdevenint nous canals de comunicació directes amb els seus afectats.

Al final del seminari es va assessorar els alumnes sobre com aplicar l’estratègia 2.0 a les empreses que estan desenvolupant en els seus projectes de final de carrera.

Aquí teniu la presentació de la ponència mitjançant el següent powerpoint ofert per BeWave:

This entry was posted on Dimarts, 8 Maig, 2012 at 10:16 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, Grau en Direcció Hotelera, Ponències, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.