EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 07 2012

VIII Debats Turístics de l’EUTDH

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera celebrarà la vuitena edició dels Debats Turístics de l’EUTDH el proper dijous 10 de maig de 2012 , a partir de les 12:30 h a l’aula 0.2 (planta baixa).

Aquest esdeveniment està organitzat pels alumnes de tercer curs de l’assignatura "Organització de convencions" del Graduat en Direcció Hotelera, i de quart curs del Grau en Turisme de l’assignatura ‘Organtizació de Congressos i Convencions’ . Els estudiants reben el suport i supervisió dels professors que imparteixen aquesta matèria (Tommy Gil , Rafael Peris i Antonio Hermosilla ).

La temàtica d’aquesta edició versarà sobre "Noves tendències en la comercialització i posicionament dels diferents espais per a congressos i convencions’.

Ponents:

• Anna Sánchez Oresanz, Cap de l’Oficina de Promoció Turística (Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona).

• Carmen Roman, Cap de Vendes de MCI de Catalunya de la cadena NH Hoteles.

• Haritz Gojenola, Director del Palau de Congressos de Catalunya.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dilluns, 7 Maig, 2012 at 14:19 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Ponències, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.