EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 03 2012

Reportatges sobre l’EUTDH i els cursos que s’hi realitzen a la Xarxa de Televisions Locals

En els darrers mesos la producció del programa ‘Univers’ que s’emet a la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya ha realitzat diversos reportatges sobre l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB per tal de mostrar la formació que s’imparteix al Centre i alguns dels cursos d’especialització que es porten a terme anualment.

En el capítol 17 d’aquest espai televisiu, que es va emetre el passat gener de 2012, les càmares ensenyaven com es desenvolupava el curs d’especialització de la ‘Cuina de Nadal’ que es va celebrar el desembre i que va convocar a un número considerable d’assistents. Podeu veure el reportatge a continuació:

Posteriorment, la productora del programa ‘Univers’ va enregistrar una altra gravació sobre la nostra Escola, els estudis que s’imparteixen, posant especial atenció a les pràctiques de cuina i sala dels alumnes de primer curs dels estudis en Direcció Hotelera. En el video podeu veure les explicacions del professor de cuina Jean Claude Arànega narrant com es desenvolupa el període de pràctiques dels estudiants, a més, de l’entrevista a una de les alumnes explicant la seva pròpia experiència com a estudiant de l’EUTDH. Aquest reportatge es va emetre el passat 26 d’abril:

Es té previst que properament es gravin i s’emetin nous videos sobre la formació que es porta a terme a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona i que es vegin a totes les televisions locals que formen part d’aquesta institució.

This entry was posted on Dijous, 3 Maig, 2012 at 18:54 and is filed under alumnes, cursos, estudis, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Mitjans de Comunicació, practiques, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.