EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 02 2012

Un dels pilars del prestigi de l’EUTDH: La Internacionalització i la mobilitat

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona participa en els programes internacionals d’intercanvi des de la seva creació, inicialment amb el programa Sòcrates-Erasmus (estades d’un semestre o d’un curs acadèmic sencer en altres universitats europees); i posteriorment, a través dels Programes Propi de la UAB i Sicue-Sèneca d’intercanvis en universitats estrangeres i espanyoles, respectivament, destinats a estudiants i a professors. L’EUTDH, de forma sistemàtica, signa acords de col·laboració amb universitats d’arreu del món per poder oferir un més ampli ventall de possibilitats als seus alumnes i professorat en aquest procés d’internacionalització creixent.

Al llarg d’aquests 15 anys, l’EUTDH ha anat establint convenis amb el màxim nombre de països de la Unió Europea i de la resta del món intentant aconseguir un doble objectiu: oferir el major nombre de possibilitats als seus estudiants i signar acords amb universitats de reconegut prestigi en el seu àmbit.

Els alumnes de l‘EUTDH poden estudiar en més de 40 universitats dels següents països de la Unió Europea: Alemanya, Anglaterra, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, Finlàndia, França, Grècia, Holanda, Hongria, Irlanda, Islàndia, Itàlia, Lituània, Malta, Polònia i Portugal.

Destaquen centres com l’IMC de Krems o el MC Innsbruck d’Àustria, la University of Bourmouth d’Anglaterra, l’ESC Troyes de França, l’Hotel Management School Maastrich o la University of Stenden d’Holanda, la JAMK de Finlàndia, el Mayo Institute of Technology de Galway (Irlanda), o la IUL Milan d’Itàlia, o també la Universidade do Algarve o l’ESEC de Coimbra (Portugal) com a institucions, escoles o facultats de referència de la formació en Turisme i Gestió Hotelera d’Europa.

Per altra part, els països ‘BRIC’ són un dels objectius de l’EUTDH ja que les relacions internacionals de la nostra Escola permeten atraure l’atenció d’estudiants xinesos que volen venir a estudiar a Barcelona i al nostre Centre dins del Campus d’Excel·lència Internacional de la UAB. En aquest sentit, s’han firmat acords amb universitats de Shanghai que també faciliten els alumnes de la nostra Escola estudiar a la Xina. Al mateix temps, disposem de convenis pioners amb universitats del Brasil. Aquests acords afavoreixen als nostres estudiants introduir-se en aquests països de fort creixement econòmic i enormes oportunitats.

La University of California Riverside i el Walt Disney World Resort d’Orlando són uns altres partners importants de l’EUTDH , que donen la possibilitat als nostres alumnes de passar sis mesos estudiant i treballant als Estats Units, realitzant un programa d’estudis i pràctiques remunerades a Los Ángeles, primer, i al Parc de la Disney de Florida, després.

Finalment, l‘EUTDH ofereix a l’alumnat la possibilitat de continuar els seus estudis en altres països estrangers tot obtenint una doble titulació, gràcies als acords signats amb universitats d’Irlanda, Estats Units i Anglaterra.

L’Àrea de Relacions Internacionals pretén impulsar els contactes professionals i acadèmics amb altres institucions estrangeres, amb la finalitat d’aconseguir un valor afegit als estudis de Turisme i Direcció Hotelera que imparteix l’EUTDH . Des d’aquest Centre, es potencien vincles de col·laboració i intercanvi d’informació, idees, i projectes amb els nostres partners forans, per tal que, tant alumnes com professors puguin ampliar horitzons a escala internacional en la seva formació i consolidació com a professionals del sector turístic.

This entry was posted on Dimecres, 2 Maig, 2012 at 17:56 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, beques, estudis, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, practiques, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.