EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 25 2012

Fira del Postgrau de la UAB 2012

Els dies 9 i 10 de maig de 2012 la Universitat Autònoma de Barcelona celebrarà la tercera edició de la ‘Fira de Postgrau UAB’ , un esdeveniment en el qual et podràs informar de totes les opcions que tens al teu abast per encaminar el teu futur acadèmic i professional.

Es realitzaran dues xerrades el 9 de maig , una pel matí i una altra per la tarda. La primera tindrà lloc a les 12 hores, a la Sala d’actes del Rectorat , mentre que la segona serà a les 17:30h, a la Sala de Cinema de l’Edifici d’Estudiants , a la Plaça Cívica del Campus de Bellaterra. A més, es duran a terme sessions informatives a les facultats i escoles sobre els àmbits acadèmics respectius.

A la Plaça Cívica hi haurà també una carpa informativa i als vestíbuls de les facultats i escoles hi trobareu taules d’informació on s’hi podrà consultar tota l’oferta formativa del Postgrau de la UAB.

L’accés a les xerrades informatives és obert i lliure tant per als estudiants de la UAB com per d’altres universitats, però és necessària una confirmació d’assistència prèvia. Per fer-ho cal omplir el formulari de la pàgina de la Fira de Postgrau UAB .

This entry was posted on Dimecres, 25 Abril, 2012 at 10:14 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.