EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 24 2012

Dia de la Família 2012

El dissabte 5 de maig de 2012 , l’EUTDH participarà en el Dia de la Família que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona per tal de donar a conèixer el campus de la UAB , els estudis del Grau de Turisme i del futur Grau en Direcció Hotelera , a més de la nostra oferta de màsters i postgraus . També es facilitarà informació sobre els serveis de la Universitat a les famílies dels futurs estudiants.

L’acte es portarà a terme a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera des de les 10:00 a 14:00 hores.

This entry was posted on Dimarts, 24 Abril, 2012 at 17:12 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.