EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 20 2012

Inici del 2on grup del ‘Curs de Preparació per a les Proves de Guia de Turisme de Catalunya 2012’

L’ESCOTUR (Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Fundació Prat, i l’Escola Superior de Turisme de Barcelona) donen l’oportunitat d’assistir a tots els estudiants i professionals interessats en participar en l’edició 2012 del “Curs de preparació de les proves d’habilitació de Guia de Turisme de Catalunya”. Aquestes proves són convocades pel Departament de la Generalitat competent en Turisme. Aquesta és la sisena edició d’aquest curs que ha assolit un gran èxit, ja que compta amb una mitjana d’un 89% d’aprovats en les darreres convocatòries.

Davant de la gran quantitat de peticions d’informació i demanda que hem rebut, s’ha obert un segon grup de la modalitat presencial per seguir el curs. La lliçó inaugural es portarà a terme el 25 d’abril de 2012, i l’inici del curs el 7 de maig.

Encara ets a temps d’apuntar-t’hi!!!

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb el Coordinador del Curs, Justí Hidalgo a l’e-mail justi.hidalgo@uab.es i/o jhidalgo@fundacioprat.com

This entry was posted on Divendres, 20 Abril, 2012 at 16:19 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.