EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 18 2012

Memòria de l’EUTDH 2010-2011

Periòdicament, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, realitza una memòria per difondre totes les activitats i esdeveniments que s’han portat a terme curs rera curs a la nostra institució, i de les quals els nostres membres n’han estat partíceps.

Ja es troba disponible per a consulta i descàrrega l’última memòria de l’EUTDH pertanyent al curs 2010-2011, tot clicant sobre l’enllaç. o també la podeu llegir en format flash aquí mateix:

This entry was posted on Dimecres, 18 Abril, 2012 at 17:34 and is filed under ampliació d'estudis, beques, borsa de treball, cieu, consultoria, Convenis, cursos, empreses, Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, Informes, intercanvis, Màsters i Postgraus, Mitjans de Comunicació, noves tecnologies, Obres, Ponències, practiques, premis, professionals, professorat, Publicacions, qualitat, Recerca, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.