EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 16 2012

I Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora 2012

El Centre d’lniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB (http://cieu.eutdh.cat) celebrarà el proper dimarts 8 de maig a les 13.00h l’acte de lliurament del “I Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora 2012”. L’esmentat acte tindrà lloc a l’aula 02 i oferirà un reconeixement als/les estudiants més emprenedors/es de l’EUTDH (un premi pel Grau en Turisme i un altre premi pel Graduat en Direcció Hotelera). Tots els estudiants de l’Escola opten al premi a la persona més emprenedora, independentment del curs o titulació en el que estiguin matriculats.

L’objectiu fonamental d’aquest esdeveniment és el de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat de l’EUTDH. D’aquesta manera, el jurat, format per reconeguts acadèmics en l’àmbit de l’empresa i l’emprenedoria, ha tingut en compte els següents factors: l’esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també s’ha considerat la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

L’acte comptarà amb la presència de dos emprenedors d’èxit sorgits de l’àmbit universitari (UAB), Xavier Fermoso i Carlos Felipe, fundadors de l’empresa DINAMIKS, Educació, lleure i esport (www.dinamiks.cat); el director de l’EUTDH, Francesc Uroz; la directora d’Estudis de l’EUTDH, Maria Noguera; el tècnic del CIEU, Andreu Turró i el Director del CIEU, David Urbano.

This entry was posted on Dilluns, 16 Abril, 2012 at 13:13 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.