EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 21 2012

Direcció Hotelera és UAB

Bones raons per estudiar Direcció Hotelera a la UAB:

• Per tenir un munt d’opcions professionals en un dels sectors econòmics més importants i amb més creixement.
  • Per formar-te en gestió i direcció d’hotels.
  • Per aprendre a fer totes les tasques pròpies d’un establiment hoteler.
  • Per comunicar-te bé en diversos idiomes.
  • Per contribuir a fer que tothom es trobi com a casa.
  • Per conèixer món des del teu lloc de treball.
  • Per fer pràctiques al nostre Hotel-Escola al mateix campus i a molts altres establiments de reconegut prestigi.

L’Escola

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera és el centre d’ensenyament superior de turisme, hoteleria i oci de la Universitat Autònoma de Barcelona . Situat al Campus de Bellaterra, comparteix espai amb les facultats i escoles, així com amb tots els serveis complementaris d’una de les universitats més avançades d’Europa, reconeguda com a Campus d’Excel·lència Internacional.

La qualitat identifica i diferencia l’EUTDH com a líder en formació, tal i com acrediten les certificacions i guardons obtinguts, que porta més de 18 anys impartint docència universitària en l’àmbit de l’hoteleria -graus i postgraus- en contacte permanent amb el sector turístic i hoteler. Els convenis per a la realització de les pràctiques, que pots fer en l’hotel-escola al mateix campus , les instal·lacions específiques del centre i en altres establiments, possibiliten la inserció laboral, que supera el 80%.

Els estudis

El Grau de Direcció Hotelera de la UAB*, concebut a partir de les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior i homologat a nivell europeu, proporciona la formació necessària relacionada amb l’hoteleria, combinant assignatures en administració i direcció d’empreses hoteleres, restauració i allotjament amb els coneixements propis i pluridisciplinaris específics de la gestió hotelera i la restauració. Una formació integral avalada pel sector, amb pràctiques residents i externes i amb opcions d’intercanvi i continuïtat d’estudis a nivell internacional, que t’ajuda a adquirir habilitats i competències per aplicar-les en la teva futura activitat professional.

*pendent de verificació per l’ANECA.

Les sortides professionals

• Gestió d’empreses d’allotjament (hotels, càmpings, creuers, hospitals, residències…).
  • Gestió d’estabiments en l’àmbit de la restauració (restaurants, càterings i col·lectivitats, divisions d’hostaleria i d’altres).
  • Gestió d’empreses proveïdores de la indústria hotelera i la restauració.
  • Departaments de banquets i convencions, serveis de restauració, recepció, comercial, etc.
  • Consultoria, docència i recerca.

Vols saber-ne més?

Tens moltes opcions per conèixer l’EUTDH!

Vine a les Jornades de Portes Obertes, passa’t pel nostre estand al Saló de l’Ensenyament, demana’ns una sessió informativa personalitzada i visita les nostres instal·lacions o busca’ns a Internet.

Per a més informació:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona.
Edifici Blanc, Vila Universitària.
Campus de la UAB
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
tel. 93 592 97 10
e-mail: eutdh@uab.cat

Web: www.eutdh.cat
Web UAB:www.uab.cat
Blog: http://blogs.uab.cat/eutdh
Facebook: www.facebook.com/eutdh.uabbarcelona
Twitter: www.twitter.com/eutdh

This entry was posted on Dimecres, 21 Març, 2012 at 18:04 and is filed under estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, Orientació Universitària, practiques, qualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.