EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 02 2012

Jornada Tècnica ‘Turisme, Gestió de Crisi i Emergències’ organitzada per l’EUTDH i altres institucions

L’enfonsament del creuer Costa Concòrdia ha posat de manifest, per una banda, que malgrat l’increment de mesures de seguretat, continuen produint-se accidents i per una altra, que la gestió d’aquestes crisis en establiments amb aglomeració de persones és difícil i complexa.

Per aquest motiu, la Facultat de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona, juntament amb Hoteles Catalonia, i l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB organitzen la Jornada Tècnica “Turisme, Gestió de Crisi i Emergències” amb la col·laboració de la Unitat de Trauma, Crisis i Conflictes de Barcelona.

L’objectiu de la Jornada és generar solucions a partir de les lliçons apreses en incidents crítics amb gran volum de persones implicades i/o establiments turístics.

En la mesa de debat “Comunicació en crisi i emergències” d’aquest esdeveniment, tindrà la participació com a moderador del Director General de l’EUTDH, Francesc J. Uroz.

Podeu descarregar-vos el tríptic amb el programa de la Jornada Tècnica, clicant sobre l’enllaç.

Aquest acte de reflexió i debat es portarà a terme el dilluns 12 de març de 2012, a les 15:30 hores a l’Hotel Catalonia Berna, situat al carrer Roger de Llúria nº60 de Barcelona.

Inscripció gratuïta. Es requereix inscripció prèvia.

Places limitades.

This entry was posted on Divendres, 2 Març, 2012 at 10:14 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Ponències, professionals, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.