EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 27 2012

Formació i pràctiques remunerades a Nova York per alumnes i exalumnes de l’EUTDH

Hotel a Nova York ofereix la possibilitat de fer un període de formació pràctica d’un any (inici juliol 2012/octubre 2012 i/o febrer 2013 aprox.) amb rotació departamental, allotjament i remuneració incloses, als alumnes de l’últim curs de Direcció Hotelera i Turisme o recent titulats d’ambdues titulacions (menys d’un any / més d’un any + experiència contrastada al sector) amb bon coneixement d’anglès (B2 o similar acreditat pel professor de l’idioma).

Els interessats hauran d’enviar a la Coordinadora d’Stage el seu CV en anglès amb fotografia actual inclosa via e-mail (beatriz.santolalla@uab.cat ), passant posteriorment pel despatx D 1.01 en horari de tutories (dilluns i dijous, d’11:00 h a 13:00 h; dijous tarda, a les 15:00 h.).

Les entrevistes de selecció amb idioma anglès es faran a finals de març a càrrec de responsables de l’hotel i haureu de portar el mateix CV (en anglès).

Data límit de presentació de sol·licituds: 12 de març de 2012.

Per a més informació:

Beatriz Santolalla D 1.01 (horari tutories)
e-mail: beatriz.santolalla@uab.cat

Abstenir-se persones que no reuneixin les condicions requerides, no es donarà resposta.

This entry was posted on Dilluns, 27 Febrer, 2012 at 10:20 and is filed under alumnes, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, ofertes laborals, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.