EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 24 2012

Nou any d’activitats al Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’EUTDH

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU-EUTDH), creat l’any 2008 en el sí de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB amb el suport del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya, inicia un nou any d’activitats amb l’ànim de fomentar l’“esperit emprenedor” i la “innovació” entre els membres de la comunitat universitària en general, i en particular de l’EUTDH.

La finalitat principal del CIEU continua orientant-se a donar el suport necessari a aquells emprenedors i emprenedores de l’àmbit universitari, i especialment de l’EUTDH que vulguin iniciar-se en el món de l’emprenedoria, ja sigui a partir de la creació d’una empresa turística o hotelera o a través de la millora/potenciació de les seves actituds emprenedores. Alhora, el CIEU analitza, mesura i fa recerca en base a l’activitat emprenedora sorgida des de la universitat.

Per altra part, el Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries pren especial importància en el context del nou Espai Europeu d’Educació Superior i la creació del nou Grau en Turisme i el futur nou Grau en Dirección Hotelera, on es dóna especial èmfasi al desenvolupament de les competències transversals com l’emprenedoria i la innovació, elements essencials per tal de dinamitzar i fer més competitives les empreses i, en definitiva, l’economia i el sector turístic, sobretot en un context de crisi com l’actual.

Específicament, les accions que es duran a terme des del CIEU per l’any 2012 es centren en donar informació, assessorament i formació a aquelles persones que vulguin dur a terme una iniciativa empresarial de la comunitat EUTDH, així com oferir activitats i cursos relacionats amb la millora de les competències emprenedores.

El CIEU compta amb d’un equip experts en emprenedoria, a més de diversos col·laboradors per tal d’atendre les necessitats emprenedores de l’EUTDH, ajudant tant en la identificació de possibles oportunitats de negoci com en la seva futura implementació en forma d’empresa.

Per a més informació:

Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU)
Planta baixa de l’edifici de l’EUTDH
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
e-mail: cieu.eutdh@uab.cat
web: http://cieu.eutdh.cat

This entry was posted on Divendres, 24 Febrer, 2012 at 10:12 and is filed under alumnes, cieu, consultoria, empreses, ex-alumnes, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.