EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 22 2012

Nova sessió informativa especial sobre el Curs d’Habilitació de Guia de Turisme de Catalunya 2012

L’ESCOTUR (Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Fundació Prat, i l’Escola Superior de Turisme de Barcelona) donen l’oportunitat d’assistir a tots els estudiants i professionals interessats en participar en l’edició 2012 del “Curs de preparació de les proves d’habilitació de Guia de Turisme de Catalunya”. Aquestes proves són convocades pel Departament de la Generalitat competent en Turisme. Aquesta serà la sisena edició d’aquest curs que ha assolit un gran èxit, ja que compta amb una mitjana d’un 89% d’aprovats en les darreres convocatòries.

Davant de la gran quantitat de peticions d’informació que hem rebut, s’ha previst realitzar una nova sessió informativa sobre el curs i les proves d’habilitació, per al següent dia:

• Dimarts, 6 de març de 2012 , a les 18:30 hores a l’Escola Superior de Turisme (Palau Mercader. Carrer Lledó, nº11. 08002 Barcelona).

Us preguem que confirmeu la vostra assistència.

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb el Coordinador del Curs, Justí Hidalgo a l’e-mail justi.hidalgo@uab.es i/o jhidalgo@fundacioprat.com

This entry was posted on Dimecres, 22 Febrer, 2012 at 10:50 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, idiomes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.