EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

febr. 17 2012

XVena edició del Workshop/Trobada Universitat-Empresa de l’EUTDH

El proper 8 de març de 2012 tindrà lloc la XVena edició del Workshop/Trobada Universitat-Empresa de l’EUTDH. És un esdeveniment anual d’especial rellevància adreçat a facilitar la inserció professional dels nostres estudiants, a partir de 2n curs, estudiants de màsters i post-graus i ex-alumnes.

Us recordem que trobareu tota la informació al lloc web: www.eutdh.cat i que cal que confirmeu la vostra assistència tot omplint el formulari d’inscripció. Prepareu els vostres currículums.

Us hi esperem!

This entry was posted on divendres, 17 febrer, 2012 at 17:54 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.