EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 16 2012

XIè Simposi de l’EUTDH: ‘Destinacions turístiques i publicitat: de l’espot a les xarxes socials’

El proper 7 de març, a partir de les 16h., tindrà lloc l’XIè Simposi de l’EUTDH: “Destinacions turístiques i publicitat: de l’espot a les xarxes socials”. És un acte acadèmic anual adreçat a tots els estudiants del Centre.

Us recordem que trobareu tota la informació al lloc web: www.eutdh.cat i que cal que confirmeu la vostra assistència tot omplint el formulari d’inscripció.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dijous, 16 Febrer, 2012 at 16:11 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.